Keep it simple babe | Outfit post

srpnja 04, 2017

Iskreno kao ogroman ljubitelj mode, htjela sam da se okušam u fotografisanju i pisanju outfit postova, pa tako vam danas donosim jedan ljetni outfit koji rado nosim. Teksas suknja u kombinaciji sa  rupičastom bijelom majicom.


Ova majica je baš iz tog razloga pogodna za ljetnu sezonu i pored toga što je kombinujem za neke ozbiljnije varijante, volim da je nosim i na plažu. Skroz je lagana i jednostavna, može se kombinovati na razne načine. Suknja je basic komad za koji vjerujem da većina vas također posjeduje u svom ormaru, must have je za ove ljetne vrućine!

Svjesna sam da se tokom outfit postova nema šta mnogo komentarisati, uživajte u fotografijama i naravno komentarišite kako se vama dopada ova kombinacija i da li biste ikada obukli ovakvo nešto?











You Might Also Like

14 komentari

  1. Jako divan post, draga. Outfit je jako divan. Sviđa mi se majica, njen izgled, međutim volela bih da nije providna jer baš i nisam ljubitelj takvih.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopada outfit, majica je savršena i definitivno bi ju i sama kupila. Sve pohvale za ovako divne slike *_*
    btw zapratila sam tvoj blog pa ako želiš uzvrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo si se obukla!
    Mnogo mi se dopada majica kao i ovo prstenje, stvarno prelepo!
    Slike su jako lepe, bas onako tumblr haha! :)

    Pogledaj moj novi post ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  4. Outfit je toptoptop! Prekodivan post! Svaka cast!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaljubila sam se u ovaj outfit, divan post! <3

    Moj blog:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican outfit draga , zelis li da se medjusobno zapratimo i na taj nacin podrzimo i ovom blogger svijetu ?https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan outfit i predivan blog! :)
    Zapratila sam te i bila bih sretna ako bi uzvratila

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Popular Posts

Subscribe